از خانه‌داری تا کسب درآمد آنلاین: داستان من با دراپ شاپینگ اسباب‌بازی

 


من یک مادر هستم و بزرگ‌ترین دغدغه‌ام همیشه این بوده که چطور می‌توانم در کنار رسیدگی به فرزندانم، به استقلال مالی هم برسم و به اقتصاد خانواده کمک کنم. شغل‌های تمام‌وقت با ساعت کاری ثابت برای من ممکن نبود. از طرفی، به خاطر بچه‌ها، دنیای اسباب‌بازی‌ها را خوب می‌شناختم و می‌دانستم چقدر برای خانواده‌ها مهم است.

همیشه فکر می‌کردم برای داشتن یک فروشگاه اسباب‌بازی باید یک مغازه بزرگ یا یک انبار پر از جنس داشته باشم. تا اینکه با یک https://mylist.ir/DropShipping" سایت دراپشیپینگ ایرانی به نام «مای لیست» آشنا شدم که تخصصش دقیقاً اسباب‌بازی بود. این بهترین فرصتی بود که می‌توانست برای من پیش بیاید.

تمام چیزی که نیاز داشتم، تمرکز روی فروش بود. مای لیست خودش محصولات را تأمین می‌کرد، عکس‌های باکیفیت ارائه می‌داد و مهم‌تر از همه، بسته‌بندی و ارسال به مشتری را هم انجام می‌داد. این یعنی من می‌توانستم در زمان‌هایی که بچه‌ها خواب بودند یا در حال بازی بودند، با موبایلم کار کنم و سفارش بگیرم.

بهترین بخش ماجرا، تسویه‌حساب آنی بود. بعد از هر فروش، تا ۴۰ درصد سود خالص، مستقیماً به حساب من واریز می‌شد. این همکاری به من این امکان را داد که بدون استرس و فشار، از خانه کار کنم، درآمد داشته باشم و همچنان یک مادر تمام‌وقت برای فرزندانم باشم.


I’m a mother, and my biggest concern has always been how I can achieve financial independence and support my family’s economy while taking care of my children. Full-time jobs with fixed hours weren’t an option for me. On the other hand, because of the kids, I was very familiar with the world of toys and knew how important it is for families.

I always thought that to have a toy store, I needed a big shop or a warehouse full of products—until I came across an Iranian dropshipping website called My List, which specializes exactly in toys. It was the best opportunity that could have come my way.

All I needed to do was focus on sales. My List took care of supplying the products, providing high-quality photos, and most importantly, packaging and shipping to customers. This meant I could work on my phone and take orders during times when the kids were asleep or busy playing.

The best part was instant settlement. After every sale, up to 40% net profit was directly deposited into my account. This partnership allowed me to work from home without stress or pressure, earn an income, and still be a full-time mom to my children.

Comments

Popular posts from this blog

بهترین مخزن آب برای ساختمان؛ راهنمای انتخاب و خرید

Best Water Tank for a Building: A Practical Buying Guide

بهترین تولیدکننده مخزن آب برای خرید عمده را چگونه انتخاب کنیم؟